Wednesday, March 5, 2014

Neemel matkamas

Ükspäev oli jälle kihk rinnus minna ja rabasin Laupäeval auto ja kimasin linnast välja Neeme suunal. Neeme nimal tegin väikse matka ja hulga filmimaterjali. Neeme otsas, suure kivi juures tekkis mõte et miks mitte hakata morsaks ja teha väike talvine vette minek, ujumiseks seda küll nimetada ei saa. Morsaks saamise himu pidi mul juba ennem olema, kuna mul oli ka käterätik kaasa võetud. Selleks ajaks kui ma põlved märjaks sain olid mul jalalabad juba krambis ja see vette istumine käis küll kiirelt. Väljaminnes kramp jätkus kuna kivid olid kah külmad ja puhus vinge tuul. Sain kuidagi riided selga ja valasin termosest kuuma teed. Vot siis oli kaif kuidas kuum tee kogu keha surisema pani. Kuna ma tegelikult planeerisin grilli teha, siis seda mõtet ma edasi eriti ei aretanud kuna, pärast ujumist oli ikka suht külm väljas ja ka Muuga lahe ääres asi parem polnud ,ka seal oli külm tuul. Sõin siis lihtsalt saiakest ja jõin kohffit ja nautisin loodust.

No comments:

Post a Comment