Sunday, February 16, 2014

Jälle Portugalis Rõõm osaleda järgmisel EMSA nõupidamisel ja veel suurem rõõm on sellest et mul jäi piisavalt aega üle et külastada ka huvitavaid paiku, tegin internetis natuke kodutööd ja valisin et selleks kohaks võiks olla Atlandi rannikul, Lissabonist pooletise tunni bussisõidu kaugusel olev poolsaar - linn Peniche.
Portugalis kohapeal oli ilm muidugi selle poolest parem et seal oli oma 15 kraadi sooja. Aga sadas nagu jube. Viskasin asjad bussi ja kimasin otsima kohta kust väljuvad Rede Expressi bussid. Mõni päev tagasi just käisin Tallinna Bussijaamas esimest korda ja olin üllatunud kui kena seal oli. Lissaboni oma oli nagu kolhoosi töökoda selle kõrval, söögikoht haises kloori järele. Aga buss oli puhas ja moodne.
Teepeal vahepeal aknast välja ei näinud suure vihma tõttu. Mõtlesin et mida ma seal ookaeani ääres küll tegema hakkan sellise vihma ja tuulega, vihmavari oli ka poolpidune. Palvetasin Taeva Isalt paremat ilma ja saingi, kui bussist välja astusin ainult tibutas veel ja varsti tulid päike ja kuu välja. Linne ise on suure kalasadamaga linnake mis on täis pikitud kalarestorane mis just sel ajal käik kinni olid kui minul isu oli. Veel on linnake kuulus oma surfi randade poolest, mis on top viie hulgas euroopas. Surfareid endid mul ka samuti näha ei õnnestunud. Aga selle eest nägin ma oma 16 kilomeetrisel matkal ümber poolsaarel kuhjaga kauneid vaateid ookeanile ja kaljusid ja laineid. Neid peab ise nägema.

No comments:

Post a Comment