Monday, February 24, 2014

Sinialliakd, Keava ja Vabariigi aastapäeva kuumsuitsu kilu.

Sügelesin ja sügelesin kodus kuni rooli istusin ja grüünesse kimasin, põhjust andis ka see et maailmarändur oli Indiast tagasi ja õhtul kokkusaamine Jõeveres, kindlasti sauna ja jääsuplusega. Otsustasin et lähen Kuimetsa kaudu Raplamaale ja siis mõne koha üle vaatan. Teepeal kui jõudsin Siniallikate juurde viiva viidani, keerasin alla ja käisingi seal ära. Allikad ei olnud jää all ja näha kogu oma ilus. Teepeal tuli vastu keegi matkaja ja ütles tere, ütlesin vastu ja lisaks juttu ajades sain teada, et seal ei ole ainult üks allikas, vaid edasi on ka väiksem aga see keeb rohkem. Ma olin näinud ainult esimest ja suht millegiga konnatiigist ei erinenud. Teine allikas tõesti kees kogu oma ilus ja mitmest kohast ja oli sinine kah. Kahju et ma ainult tühjad pudelid maha unustasin, oleks koju viinud allikavett, loodan et Siniallika vesi on ikka puhas. Kaiust läbi, otsustasin ümber et ei lähe mitte Palukülla suusamägesid vaatama, vaid hoopis Kaeva kus on ka mäed. selle ümbermõtlemise tulemuseks oli see, et Kaius ma ka ära eksisin. MItte ühtegi teeviita seal ei olnud, puht juhuslikult leidsin õige tee. Tee oli tore kuniks ta otsa sai ja asendus libeda mudarajaga. Mul pole kogemusi sellise teega veel olnud ja algul arvasin, et minu autol on midagi viga, hiljem avastasin jälgede järgi, et ka teised autod on kohanud sama probleemi.
Keava linnamägi oli nagu mägi ikka ja päris kena vaataega, ..ja kiigega. Keava suusamäed olid lumevabad kenad jooksumäed hoopis, metsa taga laius suur soo, millest järgi tehismaastik. Keava järve ja torni ei õnnestunudki mul ülesse leida, pean nüüd google mapsist vaatama. Õhtu lõpetas hr Jõevere krahvi kodus tehtav saun ja Vabariigi aastapäeva puhuks kalaroog. Oi see kuumsuitsu kala maitses ikka võrratult, olen ennem seal lammast saanud ja noh.. no comments. Ja põhilaks on ikka saun ja jääaugus ujumine. Mäletan et paar aastat tagasi oli nii palju lund et vett ülesse ei leidnud, siis sai sama silla pealt lumme hüpatud. Seekord avastasin juba peaaegu riides, et mul pole ükski klipp ujumisest korralikult välja tulnud. Noh koorisin riided seljast ja uus võte. Selline on see näitleja elu, mõtlen nüüd et võiks tõesti hakata tali ujumist tegema.

No comments:

Post a Comment