Wednesday, November 19, 2014

Honolulu, Kahala beach

Aloha. Olen oma esimest päeva Hawaii saarestikus Oahu saarel ja otse nende pealinnas Honolulus. Hommikul ärkasin suht vara ja kuna olin juba üleval läksin jooksma. Siis avanes mulle kandi ilu esimest korda kuna eile saabudes oli juba pime. Vesi on soe ja lausa uju. Esimene objekt täna oli Honlulu loomaaed. Suht ilis aga enamus elajaid oli peidus kahjuks. Kõige lahedamad olid mingid laiaks litsutud peadega kilpkonnad.
Pärast lõunat võtsime Überi ja kimasime Kahala bechi. Rand ise pold midagi parem kui linnas aga ta oli ilus. Aga ma ostsin 12 daalaga endale snorglingu maski ja kimasin sellega siis merele. Ma pole vist iialgi nii kaua meres ujunud. Asi oli kahtlane kuna rifi moodi asi oli suht igav ja madal. Riskides ennast ära kraapida ma ikka snorgeldasin kui kohtasin kalu selliseid kollas ja musta triibuöis ja muid kes ei ujunud hirmunult minema. Edasi ujudes piiras mind järsku hallide kalade parv kuskil mitmesaja pealine ja kes ujus ümber minu ja piidles mind huviga. See oli ikka elamus, pean muretsema veealuse kaamera ikka vist.

No comments:

Post a Comment