Tuesday, November 25, 2014

Kailua

Täna oli ilm algul pilvine aga lõumaks läks selgeks aga ega see ei tähendanud et teiselpool mägesid oleks selge olnud. Kuna pidin sõpradele tellitud ostusid tegema jäin ma minekuga hiljemaks tuli mul üksi tee ja buss leida. Abiks siin google kes isegi kellaajad välja ajas. Muidugi on oma osa ameerika kõnekaardil, 40 dollarit ja 1g internetti. Igatahes kohale ma sain. Bussis istusin tagumises pingireas ja tundsin kuidas tagumiku all kuumaks kisub. Lisa üllatusena sibas järsku akna juurest välja prussakas kelle elutsevad ma osava hoobiga lõpetasin kui aga kui järgmine isend loojakarja sai saadetud pidasin ma paremaks kohta vahetada. Jätsin elavalt vestlevad jaapanlannad istme soojendust nautima ja suundusin ette poole. Olin just jõudnud muusika nautimiseni kõrvaklappides kui selle katkestas kõva kiljumine ja ettepoole viskuvad jaapanlannad. Ma olen koguaeg arvanud et jaapanlastele loomad ei meeldi...
Rand oli imeilus eemal kõrguvate mägede ja kaunite saarekestega. Rannast oleks saanud kanuu rentida ja ühele saarele aerutada aga me pold sellega arvestanud. Teised saared on looduskaitse ala ja sinna ei saa. Tegelt osutus aga rand suht igavaks kuna see oli suure lainetusega liivase põhjaga siis hullumeelsel snorgeldajal pold seal palju teha.

No comments:

Post a Comment