Friday, November 27, 2015

Kajakkimas

Küsimus on selles kas jätta endast mulje et ma olen tugev naine kui tegelikult ma ei ole sisemuses aga samas ühiskond tahab et ma olen tugev naine, kuigi ma ei ole tugev naine, et olla tugev naine. Vot nii huvitav vestlus oli täna hommikulauas, ega ma ei saanudki öelda, et kas olla või mitte, ja mis mina asjast arvan. Igatahes tahtsin ma olla pigem tugev naine kuskil mujal kui seda probleemi ja praemuna järada. Täna oli siis lõpuks see ilm kui tuul oli pöördunud ja sai kajakki laenata. Kuigi minu arust oli lainet rohkem kui teistel päevadel aga ju see siis toob kaldale või mingi trikk sellega igatahes on. Kajakk on selline ranna mitte sportkajakk, aga mul pole vahet, ma pole ennem kummagagi sõitnud. Igatahes läbisin ma miskit 10 km kindlasti, ei kujuta ette mis homme käed teevad, aga sel pole tähtsust kuna homme tuleb juba hakata kodu poole tulema. Ausalt, ma ei tea mis mul viga on, aga ma juba igatsen kodu järele. Tahaks selles ebamäärases talveilmas ringi sõita autoga ja muretseda et mul pole korralikke talverehve ja... Jah diagnoos on kehva. Käisin ka tiiru linnapeal et vaadata mis suveniirid maksvad, liiga kallid et teistele kinkida ja endale ei viitsi osta midagi. Mul ameerika tuttav pani diagnoosi, et mul on džungli palavik. Pika pinnimise peale sain siis diagnoosi seletuse: selle sümtom on see kui troopikas olev valge mees hakkab arvama, et kohalikud mustad kaunitarid on ikka imeilusad??!! Nojah aga on ju.

No comments:

Post a Comment