Monday, November 23, 2015

Risotto ja wild nature

Pidime täna minema Liberty farmi liaani sõidule või oli see see kus puu otsast lastakse alla mõõda trossi ja siis on jube vahva. Igatahes jäi see vahva ära, kuna Liberty farm on kinni esmaspäeviti.  Sõitsime ringi natukene oma uhke jeebiga aga siinsed teed on kitsad ja auklikud ja tunne on et need tänavad raputavad sisikonna segi. Et vähe poleks on igale poole betoneeritud lamavaid politseinike. Kuna oli vaba aega, otsustasin ma minna uurima mis asub meie resordist lääne poole. Kallas on peale liivaranna lõppemist suurte kividega kaetud ja kuna paistis et osa matkast tuleb läbida vees, siirdusin ma rännakule paljajalu. Kivid olid kuumad ja see pani proovile. Vees kulgedes aga varitsevad paljaid jalgu merisiilid. Mul õnnestus ühte riivata aga nii et otsa naha sisse ei jäänud ja hullem jäi sellega ära. Kui minna mõõda randa siis lõpeb see ninaga ja kulgeb edasi teises suunas. Nina ise koosneb suurtest kivilahmakaest mis palistavad merest alates mäekülge. Ronisin mööda kive ülesse ja alla tagasi,  nägin teepeal mõnda erutunud lindu ja paari imestunud lehma, kelle imeosav ronimine mööda kive ja kaljusid jälle omakorda minul karbi lahti võttis. All mereääres, kivide vahel oli nagu paradiisi rand ja ma hüppasin kivide pealt vette aga korra oli tunne et ei saa tagasi kivile ja ilma püksata tagasi ujumine hotelli poleks olnud küll,  dream of the day. Hiljem sain aru, et tuleb kasutada tõusulainet mis kivile viskab ja pole ohtu et tagasi vette libisemine ära võib kriipida. Tagasi oma rannas olles avastasin et rannas renditakse välja kajakkide ja lainaelaudade, ka mingeid veepeal püsivaid madratsilaadseid asju. Mõtlesin et ronin sellele otsa pistan maski pähe ja vahin mis vee all on. See osutus väga heaks ideeks, sest et maskiga igale poolt ei saa ronida ilma ohuta et saad ära kriibitud aga see madratsilaadne asi liugles igalt poolt üle ja sai Igale poole kivide vahele ja kalad ainult imestasid. Madratsi valisin ma ainult sellepärast et muid asju parasjagu välja ei laenutatud kuna pidi olema liiga suur laine, mis tähendab laine pole neilnsiin küll aimu vist,  aga olgu. Kindlasti huvitab kõiki kuidas elab mu prantslannast kasuema, hehe eile oli tal pohmakas, kuna käis kellegiga kuskil rummi joomas. Teatas teine hommikul et tal on personaal aeg ja ta ei suhtle täna, ipikaijee olin ma õnnetu jee. Täna kahjuks on ta elu ja tervise juures, just käskis mul soola üle õla visata kuna ajasin seda natuke lauale ja see pidi tooma ebaõnne.  whata..ma ei usu ei kasse musti ega muid ebauske ja nüüd siis see. Aga see ununes kohe kui tahis teha ülevalt selfiet oma toidu taustal ja selleks ronis mulle pähe ni et mu pea üleni pekkidesse mattus ja lootsin et ta kõrgemale ei roni... Muide eile tegi ta õhtusöögi kõigile ja seda eelreklaami oma imelise risoto kohta ei jõud keegi kuulata enam. Eelroog salatina oli tõesti hea. Aga ma pole nii kõva riisiga mõksi enne saanud. Kõik peale minu viisakalt küsisid juurde ja puresid kõva riisi. Täne ei jõua keegi kuulata kuidas kõik ebaõnnestus, ostan vist tädile rummi.

No comments:

Post a Comment