Wednesday, September 7, 2016

Brno

Brnos olime hotellis eFi, väga puhas ja mugav ja hommikusöök nagu poola hotellis, rikkalik ja mis põhiline, kohal oli minu lemmik kõpse peekon, aga mida polnud kuskil oli, pudru, mul savi aga sõprade laps tahab putru. Tuli lasta enda oma teha soojaks aga tagasi toodes oli see alti kuum nagu laava. Kuulge saage lapsed ja olge normaalsed, üü. Kuna jõudsime Brnosse kell 16 paikku, kimasin mina linna avastama. Brno meenutas mulle natuke Tartut, linna keskel on Toomemäge meenutav mägi, kauni vaatega ja uhke kindlusega ja alllinnas on ka uhke maja mis meenutab natuke tigutorni, aga on kandilisem ja nõukogude inimesele veel arusaamatum. Ja parkides olid igalpool, vedelevad tudengid, kui nad olid just tudengid aga noored hullasid murul kütuseks odav tsehhi õlu. Ronisin mäe otsa linnusess, see oli lahti kõigile ja ainult linnuses paiknev muuseum oli piletiga. Kaunis vaade avanes igale poole ülevalt kindlusest. Hiljem ronisin teisel poole mäge jälle alla ja jalutasin ringi vanalinnas. Vaatasin et hinnad on odavamad kui eestis, silma jäi et Tallinna Raekojaplatsi meenutaval platsil asuvas restos oli kohalik õlu 0,5 ainult 1,5 euri, see jäi nagu silma erilise vahena meie hindadest. Kuna ma pole just eriline shoppaja, ei oska muid hindu võrrelda. Sõprade sõnul oli poes ka odav ja nemad sõid rikkaliku õhtueinet ja see oli väga ok hinnaga mina odavat maad ei usalda ja sõin oma musta leiba hotellis, suu tolmamas. Ja inimesd paistavad ka väga sõbralikud olevat igal pool, mitte nii nagu lätis. Igatahes Brnos tasub peatada ja ringi vaadata.

No comments:

Post a Comment